TRIBLOGIA ©

live from Kreuzberg

Изпитах първия си клиторен оргазъм

as seen on http://izpoved.com/

Дата на изпращане: 6 Май 2008

Ходих на “Строга господарка” в чужбина и повече няма да отида там-разкатаха ме.Ама аз съм си виновен-казах каквото и да правя да си изпълнява програмата.Който не знае това е услуга на пруститутка при която жената се гаври с мъжа и го изтезава сексуално.Не знам в Бг дали има.Отидох на една много хубава брюнетка с големи цици-кара ме да я лижа първо ,стиска ми ташаците-това ми хареса,пика ми в устата като не го правя добре,аз бях с белезници но гадното стана накрая-залепи ми устата с тиксо,сложи си гумена ръкавица и започна да ми бърка от зад в продължение на половин час някъде-мен страшно ме боля и ми беше гадно и накрая си вкара цялата длан-чувствах се страшно унижен а дискомфорта и болката не мога да ги опиша,с другата си ръка ми двежеше кура и ми повтаряше че докато не се изпразня няма да си махне ръката от там и ако трябвало цялата щяла да я вкара.Казвам ви изпразних се “на сила” и… едва сядам сядам сега.Не ми се и поглежда жена от тогава-нито ми се прави секс-презадоволен и унижен съм един вид-просто не ми става.Май разбирам изнасилените как се чувстват.

Be careful what you wish (and pay) for…!

 

Дата на изпращане: 23 Април 2008

Много обичам да си бия чекии.Начи на ден поне по 2-3 не ми мърдат.Не сам малак но без тях не мога да живея.Ша ви разкажа как един пат..като бяхме на село(не сам селянин,просто там имаме вила)и там бяхме с братовчетка ми и нашите и аз немаше как да бия една.Но на другия ден вечерта не издаржах.Както бяхме на едно легло с брачетка ми и сами в стаята почнах да деиствам.Аз си мислех че тя е заспала ама не е било така.По едно време тя ми вика:да ти помогна ли.И аз малко са стреснах че ма е усетила.Но в съштия момент усетих как ръката и преближава кура ми и се отпуснах.Тя така нежно го хвана,вапреки че и беше за първи път, че целия изтрапнах.Такава хубажа чекия ми направи че напрао я заобичах.Аз все оште си обичам чекиите и си лъскам секи ден.Лъскал сам навсякаде по у нас.Даже по едно време имах мания да бия чекии на терасата.беше мн яко кат стане тамно и аз са излегна,гледам звездите и лъскам.може некои съсед да ма е видял.ама не ми дреме pen4o8

Ех, Пенчо, добре, чи ни си селянин, че инак ни знам ко щях та праа…

 

Дата на изпращане: 10 Април 2008

С жена ми си имам едно малко перверзно и леко нестандартно нещо.Да я чукам с шоколад в путката и после да го ям.Гадното се получи следното-винаги ползвам тублерон/ония дългите триъгълни дебели шоколади,отгоре са наребрени и направо побъркват клитора/ стана ми много,не можах да го изям и го бях оставил в хола на масата.По едно време един приятел беше минал да ме види-имах да му давам едни дискове влезе в нас за малко и докато се върна да му ги нося-гледам си отчупил от шакалада и го яде.Каза че не бил пробал такъв ама бил странен на вкус.С жена ми се изчервихме направо ама нищо не казахме.Ама ми стана гадно- баси все едно и той я е лизал.

Сигурни ли сте, че е шоколад?

 

Дата на изпращане: 5 Април 2008

Пхх хора направо ми се повръща O.o
Значи аз нямам още навършени 18 (М17) и живея в къщата на баба с майка и малкия ми брат.На пръв поглед сме нормално семейство… и да такова сме.докато не се появи нейния приятел от “работа”.Майка и татко са женени вече 15 години.Напоследък доста се карат,но много се обичат.Само че този даден “приятел” още откакто го видях не ми хареса как гледа!имам чувството че майка ми се чука с него :|
Просто ..нз.Постоянно излизат на кафе,и се връщат късно вечерта,ухилени до ушите…
Или пък онзи ден когато той дойде да “боядисва стаята” и вместо това остана да преспи у нас… Откакто го видях и усетих че ще има неприятности.Тя постоянно отрича да имат нещо общо (интимно) ,но незнам какво да мисля.Всеки път като ги видя заедно и си представям как се чукат в другата стая а баща ми как изработва пари за да вземе обувки за ку*венските й крака… просто незнам :(

Казват, че винаги има по една курва във всяко семейство.

 

Дата на изпращане: 30 Април 2008

Отка4ам…направо не можете да си представите, колко съм перверзна!!! Като 4ета изповедите тук мн се възбуждам… имам какви ли не секс фантазии… ку4ета,възрастни маже, жени, изнасилване…бе каквото се сетите…и най -ло6ото е,4е ако ми се отдаде възможност(подходя6тите хора, обстановка, настроение…нали се се6тате) бих напрвила фантазиите си реалност :) нямам никви граници в секса…Не ме бърка въоб6те!!! Не6то оба4е не си намирам подходя6тите, пове4ето мъже са ужасно ску4ни в секса… правят го без никаква страст… не искат да експериментират,бее направо мн зле. С такива като правя секс и се от4айвам от живота, той ме целуне един път и ве4е ми го е наврял… аз нито сум се възбудила, нито съм се подмокрила… и то направо ме боли… ее има разбира се и такива, си знаят работата(макар,4е са рядкост). Сег6ното ми гадже направо ме побърква…преди да правим секс ме целува, опипва ме, обожавам когато ме хване за пи4ето…и го гали с рака…първо нежно, а после по силно… усе6там как пра6кте ми се завират между срамните ми устни… аа пениса му е невероятен, с кеф да му направи6 свирка… обожавам да усе6там в устата си как се втвърдява! Вените по пениса му изпъкват толкова мноо направо имам 4уватвото, 4е пениса му 6те се пръсне от вузбуда…и тогава аз о6те пове4е се възбуждам…умирам да ми събере страстно косата… оххх мога да ви обеснявам о6те дълго какъв страхотен секс правим… ама аии да не ви досаждам ;) само да кажа, 4е тва мом4е е като 6естица от тотото…мноо сум 6тастлива…не само 4е правим невероятен секс, а и се оби4аме! :Р

Една путка,… патка писала, писала и …

 

Дата на изпращане: 26 Февруари 2008

Изпитах първия си клиторен оргазъм на 34г. и то не с моя съпруг….изпитах оттогава още 200 такива със същия чужд мъж.Стана така че се разделихме и сега се опитвам да имам такива с моя си съпруг…обаче уви..такива няма….Ж37

Ама ти броиш ли ги?

as seen on http://izpoved.com/

 

 

 

 

 

1 Kommentar»

  flirt wrote @

Nice, :))..приятнo запознанство.


Kommentar verfassen

Folgen

Erhalte jeden neuen Beitrag in deinen Posteingang.

